Fredagens make

Daniela tycker det är kul när jag står och sminkar mig och vill gärna sminka sig också. Har några sminkborstar som hon brukar få leka med, men hon vill gärna använda mitt smink också. Funderade på att köpa leksakssmink i julklapp, men njae...innehåller säkert en massa konstiga ämnen...hon skulle väl kunna få använda mitt eftersom det är "naturliga ämnen" i. Men det är ju så dyrt!

I alla fall...hon ville bestämma vad jag skulle ha för ögonskugga idag.
Lila tyckte hon, så lila blev det. ;-)
Hon tyckte det blev fint i alla fall.


Primer: i.d. eyeprimer
Highlighter: EM BUNDLED UP
Inre vrån: UD BOS Grifter
Yttre/Glob/under nedre fransarna: UD BOS Mayhem
Eyeliner: FACE Gel-eyeliner
Kajal innanför övrefransar: EYE LITE Noir
Innanför nedre: HM Vit-kajal samt EYE LITE Noir (så det blev grått) ;-)
Mascara: Clinique High Impact Mascara



Efter att ha testat Cliniques mascara en gång så tycker jag nog inte att det var något särskillt med den. Ovant dock med den "stora" borsten. Jag tycker de små tunna "gummiborstarna" som Telescopicen har är suveräna. Men jag får väl ge det några gånger. :-)
Tyckte inte fransarna blev direkt fylligare, den var helt OK dock.



Kommentarer
Postat av: Melinda

Ser ju inte alls lila ut på bilderna! :-(

2008-12-19 @ 19:31:24
URL: http://phantera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Melinda...



Ta i lite mer, det tror jag skulle framhäva dina ögon jättefint!

Kraftigare färger, lite rikligare med eyeliner, och lite mer mascara på övre fransraden!!!

2008-12-19 @ 20:44:00
Postat av: Anonym

Ha ha!!



Kollade rubriken för ditt inlägg "Fredagens make" är det han som du delar huset med?? = ))

2008-12-19 @ 20:45:22
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig helg och lov om du har det! :)

2008-12-19 @ 20:46:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lillflisan

Jättesnyggt ;)

2008-12-19 @ 20:47:43
URL: http://lillflisan.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0