"Å skalman han e tjött"

"Tjööööööööööööööööööööött".

Usch ja. Idag är jag mega trött.
Blev väckt strax efter att jag somnat. Denise kom in och la sig bredvid mig. (Magnus jobbade natt).
Vaknade vid halv 4 efter att jag drömt en mardröm. :-(
Kvart över 5 ropade Daniela. Hon hade sovit klart tyckte hon. Tyckte inte jag.
Så efter lite övertalning fick hon också sova bredvid mig. Hon somnade om rätt fort tror jag och vi sov i ca 1h och 10 min till.
Men usch vad trött jag är.

Jaja...dags för frukost.
Vid 9 ska barnen vara på dagis.
De har så kul där. Denise ville INTE åka hem igår!! :-(
Sen ska jag hem och vila en stund innan jag ska fixa mat och åka till jobbet. Ev. om jag hinner hem till en kompis och hjälpa med hennes dator. Beror lite på vad hon vill ha för hjälp också...vissa saker tar ju sån tid när det gäller datorer...
Måste väl cykla till jobbet också...om jag inte frågar någon snäll jobbarkompis om skjuts? ;-)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Vill tipsa om en tävling där man kan vinna en ASUS Eee PC 900 16GB Pearl White. Gå gärna in på min blogg för mer information!



Ha en bra dag, kram Louise

2008-08-07 @ 21:28:36
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0