And so it is done!

Berättar mer senare, ska vara lite hemlighetsfull ett tag till!
Men hoppashoppashoppas! :-)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Min käre man och jag har haft en myskväll. Tacolasagne och en film. (Gone Baby Gone, rekommenderas!)
Han har tagit en semester dag imorgon för vi har Familjedag på jobbet och ska visa de små var vi jobbar. Det blir nog bra det. Så de vet var man är varje gång man säger att man ska åka och jobba. :-)
Blir nog stressigt imorgon, för först är det det. Sen ska vi hinna förbi Magnus farfar som fyller 83 och sen ska jag vidare på lite småfest. Men det blir lugnt. Måste ju ta hand om barnen på söndagmorgon!! Inte kul om man är trött och bakis. Magnus jobbar ju igen då.

Nehepp...natti då!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0