Weee...

Nu har jag fört över pengar till Kanada, till Magnus kusin. Hon ska beställa smink åt mig!! :-D
http://www.bareminerals.com/
I.D bareminerals är SÅÅÅ dyrt i Sverige. Hittade en sida i USA, men de skickar bara inom US och till Kanada...
Men hon var så snäll och ville hjälpa mig att beställa.
Så efter mycket om och men, tentor, packning, flyttning osv så har hon nu kontaktat bareminerals samt posten och tagit reda på lite fakta och stuff.
Så nu väntar hon på att pengarna ska landa på hennes konto och så gör hon en beställning. Sen får vi se vad summan av kardemumman hamnar på i slutänden. Det är så knepigt med skatter osv "over there"! :-)
Men i vilket fall så blir det billigare än i Sverige...!!!
Så det är min födelsedagspresent från mamma och pappa i vilket fall...sen kanske det blir fler på det.... ;-)

Okej, det jag har haft som en liten hemlis...
Jag har sökt nytt jobb!
En annan befattning, dagtid, och på ett annat företag!!
Jättenervöst...både att tänka på det, vad man ska skriva i sitt CV för att marknadsföra sig. Tvivel på sina kunskaper. Trivsel på nuvarande jobb...
Men det är ju verkligen något jag vill göra!
Så jag skickade in CV samt personligt brev, via Proffice, förra veckan. Ansökningsdatumet gick ut igår. Nu är det bara att vänta och se!! :-o
Försökt få kontakt med chefen på avdelningen...men han är på affärsresa...hms....
Huvva...blir fortf. nervös när jag tänker på det. Skakade när jag skulle lyfta upp luren och ringa chefen...
Så för mig är det stort!
Men för övriga...inget särskillt... ;-)

Nu ska jag se finalen på Project Runway...sen sova. Ska upp 4.50 imorgon också...urk!

Natti!

Kommentarer
Postat av: MalinI

Lycka till med jobbet. Klart det är stort med nytt jobb :-) Ska försöka själv och ta tag i det när jag börjar jobba igen. Behöver inte tänka på det på ett år... Haha



kram

2008-08-28 @ 16:15:13
Postat av: Josephine

Spännande!

Jag ska hålla mina tummar och tår!

2008-08-28 @ 19:58:55
URL: http://josepinne.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0