En del av julklapparna


Ja, ni ser väl vad det står. En peeling "mask" man har på ansiktet under natten. Tvättas bort på morgonen med varmt vatten. Har inte sett några särskillda resultat -än. ;-) Men jag hoppas att den visar något slags resultat.


En annan "mask" man har i på natten. Den tvättas dock inte ur.
Ett serum man masserar in i håret. I längderna och topparna. (Torrt eller handdukstorkat hår).
Detta rekommenderar jag starkt! Jag märkte skillnad redan efter 2 (eller vad det 3?) gånger.
Kanon! Mitt hår blev mjukare och lenare. Fick mer lyster/glans och allt mitt korta "friss" stod inte rätt upp.
Jag är jättenöjd och det var verkligen värt pengarna (ööööh...för den som la ut det..haha).

Till och med Magnus, min man, såg skillnad. Det ni! ;-)



Var nyfiken på särskillt ögoncrèmen. "All about eyes rich". Den lilla rosa längst upp till vänster.
Så min man (läs: jag) beställde denna julklapp för att testa på div. Jag gillar nog alla. Eller body butter känns lite för liten. Men det var ju bara ett "travelset".
Det som jag är lite konfunderad över är ansiktskrämen som svider en gnutta och gör kinderna lite rosiga. Ska det vara så?
Steg 1 och steg 2 av ansikts rengöring/mjukgöring är med. Varför inte steg 3? Knäppt!
(Antagligen för att man ska köpa ett annat paket som har steg 3 och de tjänar mer pengar? Eller? ;-) )



En nagelfil i glas, som jag fick av min svärmor, med swarowskikristaller på.
Använder aldrig nagelfil för jag kan inte ha fina naglar i mitt jobb. Men får jag det där jobbet så kan jag ha det! Tjoho!
Synd jag inte bor närmare Sara så hon kunde fixa mina naglar "på riktigt"!!

Resterande julklappar var inte "skönhetsrelaterade". ;-)

De tre översta hade jag alltså beställt själv, från min man! :-D

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Vad mycket härliga produkter!!

Jag blir grön av avund! =)

2009-01-03 @ 22:41:53
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0