Enkel och naturlig make

Nu var det länge sen jag la uppnågra sminkbilder, och en liknande har jag redan. Men färgerna är så fina, så jag var tvungen!
Hade bara ett litet avdelningsmöte att gå på idag så det blev en liten enkel, naturlig sminkning med Urban Decay, Book of Shadows-skuggor.
De här färgerna gillar jag verkligen, de är fin-fina! :-)
Översta bilden blev lite suddig... :-(

Primer: UD PP
Grund/highlighter: i.d.'s vanilla sugar
Inrevrån: UD Midnight Cowboy
Glob/Yttrevrån samt lite under nedre fransarna: UD Scandal
Eye-liner: Face Gel eyeliner
Svart kajal innanför övre och undre fransarna.
Mascara: L'Oréal Telescopic

Nehepp...jag ska surfa vidare, eller nått! :-)

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0