Ett litet ljus

Jag tror ett litet ljus har tänts i mitt jobbmörker...
Verkar som jag ska få gå på ett samtal. Om jag fortfarande var intresserad.
Hey! Intresserad är man väl? Tills man vet "vad som gäller"!! :-)

Skulle fått mer info imorgon, men jag är ju "på permission" då han skulle höra av sig nästa vecka när jag är hemma igen. :-)

Var förresten på utvecklingssamtal idag. Med nya chefen.
Jag gillar henne.
Hon är tuff, inte rädd för att säga ifrån eller fråga när hon själv inte kan/vet något.
Hon ser till att få saker att hända.
Jag berättade att jag har sökt andra jobb, att "det här är inte det jag vill jobba med resten av livet" utan att det bara var tillfälligt så att säga. ;-)
Och hon tyckte det var bra, inte för att hon ville bli av med mig...men ändå. :-)

Så...nu ska jag sova!
Hoppas de små sover länge...till halv 8 åtminstone. ;-)
Sen är det packa som gäller.
Halv 12 väcker jag min karl. Då ska han packa sina saker. Vi packar in i bilen och far mot de småländska skogarna.

Våra kära grannar ska vara kattvakt som vanligt. De är så otroligt snälla och ställer upp!
(TACK Monica!! Hoppas ni får ett kanonfint 1-års kalas. 1 år!! Redan!! Lille Lusse-Fabbe!! :-) )

Vi hörs!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0