Händer inte mycket på jobbfronten.

Eller ja.
Jag hörde av chefen som sa att det inte är någon risk att jobbet försvinner och om det mot förmodan skulle göra det så har jag i alla fall kvar mina anställningsår och då får man hitta på något annat i så fall.
Sen hade han mailat ett förslag på lön till sin chef för att höra vad jag kan tänkas få i lön.
Jag frågade vad han hade skrivit.
Då började han skratta. "Nej du, så enkelt ska det inte vara".
"Man kan ju försöka i alla fall" sa jag...hehe...
Sen gav han ett exempel på vad teknikerna tjänade.
Men det här är ju ingen tekniker tjänst, inte så likvärdig, inte i mina ögon i alla fall.
Han lovade att höra av sig när han fått svar från sin chef. Men det blev tydligen inte igår.

Så nu får jag väl hoppas att de jobbar måndag och/eller tisdag så jag får något slags besked...eller ja. Börja "buda" om lönen. ;-)

Nu ska jag dona lite.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0