Lördagens make [mäjjk] ;-)

Idag hade jag lovat Denise att välja färg eftersom att Daniela fick välja igår.
Hon valde färgen "Last Call", lite vinröd-glittrig,  i min UD Book of Shadows. Så den fick det bli.
Funderade på vad jag skulle välja för fler färger...
Jag försökte vräka på mer färg, mer mascara och mer eyeliner som någon i ett tidigare inlägg tipsade mig om.
Så här blev det i alla fall.

Primer: UD PP
Highlighter: EM POTS AND PANS
För att fästa ögonskuggorna lite bättre tog jag:
Mary-Kate and Ashley Frosty Eyes. Den är lite gulglittrig och klistrig.
Jag tog inget mer än den i inre vrån.
Yttrevrå/Globlinje: UD BOS Last CalI
Sen svepte jag över med lite EM POTS AND PANS över hela ögonlocket på slutet.
Eye-liner: Face Gel-eyeliner (Svart)
Innanför övre/nedre fransarna: EYE-LITE (svart)
Under nedre fransarna: i.d.'s coffe bean
Mascara: Clinique High Impact Mascara



Idag gillade jag mascaran bättre. Den funkade bättre att göra "lager på lager" med än t ex Telescopicen som är min favorit i övrigt. Borsten känns fortfarande stor, men det är väl en vanesak.

Har svårt att få till eyelinern snyggt... :-(


Facet:

Ignorera håret som jag inte har fixat...hehe
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!!!!



Mkt bättre.

Vad tycker du själv?

2008-12-20 @ 22:27:24
Postat av: Melinda

Förutom att eyelinern ser lite klyddig ut så är det väl OK. Men jag tycker aldrig det blir så där cleant som jag vill ha det..men det är väl bara att öva.

Fransarna blev rätt bra, och jag gillade inramningen under ögat...typ. :-)

2008-12-20 @ 22:45:58
URL: http://phantera.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser du att dina ögon liksom syns jättebra?

2008-12-21 @ 08:56:01
Postat av: Malin

Jätte fint sminkat :) Kram malin

2008-12-28 @ 18:05:20
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Sara

Hej! Kika gärna in i min blogg :)

Och om du gillar den kan du börja att följa den med bloglovin, som du hittar under "SARA" i menyn.

Passa också på att kolla så att du är medlem på alla gratissiodor längre ned i menyn på min sida :)





Ha en fortsatt bra kväll!

2008-12-28 @ 18:09:19
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0