Nattsuddar

Sitter här nu och ska vända lite på dygnet då jag har två nätter framför mig.
Men jag ska snart gå och lägga mig, men jag funderade över en sak.

Satt och bläddrade i en tidning på jobbet idag, eller igår egentligen eftersom klockan är över 12 nu, i vilket fall. Det var väldigt mycket reklam i den, typ hälften, helsides annonser. Bland annat en för mascara:
http://www.youtube.com/watch?v=493OXWW06Yc
Är de här fransarna äkta?
Jag menar, en mascara kan ju inte ge fler fransar än man har. Bara bygga upp dem/förlänga/göra tätare...

De säger ju att en reklam inte får ljuga. (Fast många reklamfilmer mm gör det tyker jag)...
Har hon så här många fransar, funkar mascaran så bra?

Och sist men inte minst, är det ens snyggt?
Jag tycker inte det...det är för mycket...enligt in smak.



Har förresten haft en rätt bra dag, känt mig glad. Fast jag vet inte varför. Har jobbat eftermiddag, vilket jag hatar. Men det har gått rätt så fort, inte som igår. Men ändå.

Kom hem och hade lite trevligt med min man och sen kollade jag ifatt en massa tv-program. När jag sedan kollat klart på ett program så tar jag bort det, för att ha det gjort. Men jag tabbade mig idag. Två program var inspelade direkt efter varandra och när jag stängde av inspelningen efter att ha tittat på första programmet tog jag bort det, för att i andra sekunden komma på att just fan, det var ett program efter!! :-o
Som tur är går det i repris på söndag. DH får man ju inte missa! :-D



Undrar vad jag ska ha för färg på ögonskuggan på lördag...humma...? Måste ju få tid att prova mina nya skuggor! :-o Så jag vet vad som kan bli snyggt, eller om jag ens passar i färgen/färgerna!! :-o Bara för att andra gör det behöver ju inte jag göra det!
Jaja...



Nehepp, mot tandborsten och sen krama kudden.

Good night!


 


Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0