Ont igen!

MMS

Det kom, det gick, det återkom! Det halsonda alltså. Kvällen o natten mot tisdag. Skitont! Hela halsen, tom tungan. Gjorde ont på fort ja.g skulle tugga, svälja. Så jag tänkte att kanske kunde jag spotta ut lite saliv så jag slipper svälja? Nerå, det gjorde också ont! Mannen ringde o beställde tid på fam. Mott. Kl 14. Inga streptokocker i halsen, dessutom var det halsonda typ borta. Tisdagkväll, ont igen. På natten ondare...bara på höger sida. Men det var tillräckligt! Kollar med ficklampa nere i halsen. Jodå, svullen körtel, såg ut som ett skärsår i den också...ont! ONT! Får ringa farbror doktorn dårå. Nu ska jag sova. Möte på jobber kl 14. Natti!


Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0