Rosalila/Grön

OKej. Var tvungen att testa lite skuggor inför imorgon.
Vilken var snyggast?
Först ögonen.

Mascara: L'Oréal Telescopic Carbonblack. (Mina fransar är inte som de brukar idag...skumt!)
Eyeliner: FACE Gel-eyeliner. (Blev lite klyddigt idag, fick stressa lite med stökiga barn som ville kladda i mina skuggor...hehe)
Kajal: LITE noir
Samma på båda.
Vänsteröga:
Highlighter: EM BUNDLED UP
Inrevrån: UD SHATTERED
Glob/yttre: UD ABSINTHE (även under nedre fransarna)
Högeröga:
Highlighter: Mary-Kate & Ashley Frosty Eyes
Inrevrån: UD GRIFTER (Ska vara lite lila, men det syns ju inte direkt)
Glob/yttre: UD LAST CALL (även under nedre fransarna)

Är fortfarande lite röd i ögonen...Ögoninflammationen verkar inte ge med sig riktigt! :-(

Och en ansiktsbild för helhetsintrycket:

Även ansiktet har jag delat upp. Ena halvan är det i.d.-foundation, rouge mm.
Andra är det C/O Naturkosmetik - Mineralsmink (det svenska märket jag fick några provpåsar från).
Mineral Veil är dock från i.d. :-)

Läpparna har en lippgloss från IsaDora. Orkar inte kolla färgen. ;-) Om någon undrar kan jag väl fixa det.

Så, hur ska jag se ut på julbordet? Vill gärna vara lite färgglad. Men jag vet inte om det gröna var någon "hit" på mig... :-(

Kommentarer
Postat av: missan

Jo!!



det gröna var skitbra! Kollar man dina sminkningar så är det dem du vågar lite mer som får dina ögon att framträda mer och bättre!! De flesta ljusare passar för dagtid men de du har där du öser på lite mer är mkt finare och passar otroligt bra för kvällar.



2008-12-05 @ 21:48:58

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0