Solkräm mitt i vintern??!!

Mina barn leker att tuben med kristyr (som vi ska ha till pepparkaksbygget snart) är solkräm.
"Men vi måste ha solskydd". (Daniela snart 3 år)
"Men det där är kristyr till pepparkakshuset". (Jag)
"Vi låtsas bara" (Daniela)

Knasiga, söta barn!! :-)



Jag rekommenderar:
Britney Spears - Amnesia, från nya skivan Circus.
Låter lite som en musikallåt, typ Grease. Gillar inte sådana filmer/låtar så värst. Men denna gillar jag skarpt.
I övrigt gillar jag "Brittans" flesta låtar på ovanstående skiva. :-)
En annan låt jag rekommenderar:
Darin feat. Kat Deluna - Breathin' your love, eller kanske ännu mer låten i akustisk version!!
Men även Darin har många bra låtar på sin senaste skiva; Flashback.




Nu kommer karln min från systemet, hoppas han fick tag på Chokladglöggen från Lucia! :-D

Pepparkakshus nästa!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0