Första bloggningen...

...kommer här.
Försökte få till designen först, men jag blir aldrig nöjd. Är inte så bra på sånt där med design så jag får väl sitta och finputsa lite allt eftersom bloggen "blir till"...och man ser vad alla koder är till.

Har skapat en blogg förut. Eller jag började bara på den, men jag visste inte vad jag skulle skriva om. Vågar nog inte skriva allt jag tycker och tänker, det gör väl ingen, eller?

Jag har alltid gillat att skriva men aldrig varit särskillt bra på det. Blir mest en massa svammel om allt eller inget. Och aldrig något särskillt viktigt. Men men...here I go anyway.

Sitter ute på vår nya altan. Magnus har byggt den, nästan själv. Han har fått lite hjälp med vissa saker annars så har han varit väldigt duktig. Jag är mäkta imponerad! :-D

Vi bytte fönster också, de andra funkade väl men vi behövde slå upp ett fönster och göra en altandörr där för att kunna gå ut på altanen. Vi hade en inglasad altan, men den behövde man gå genom vårt sovrum för att komma ut på. Där vill man väl inte ha en massa gäster gå igenom.
Nej. Nu är det perfekt!! :-D

Barnen badar i sin lilla (lagom stora) pool. Och jag sitter här i skuggan, för varmt i solen om man inte ska bada själv...

Magnus är iväg med sin mormor till Västerås, hon hade ramlat och brutit handleden strax innan vi kom dit imorse. Stackarn. Hon bröt i alla fall höger handled, tur i oturen eftersom hon är vänsterhänt.
Kom lite olägligt, hon som fyller år på fredag och skulle baka....hm. Jaja, hon fixar det väl på något sätt.

Nehepp. Sista slurken kaffe ligger nu och skvalpar i min mage, undrar om man ska göra en kopp till? Ruskigt sugen, har knappt druckit något kaffe på hela helgen som var! :-o

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad roligt att du skaffat blogg du med! Den kommer följas dagligen.

Kram!

2008-07-28 @ 22:10:11
URL: http://josepinne.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0