Att ta bilder på sig själv

Det är fan inte lätt!
Och man blir aldrig nöjd, känner inte igen sig själv. Man är ju van att se sig själv spegelvänd... ;-)

Eller JAG blir aldrig nöjd ska jag väl säga. Kan ju bara skriva för mig själv. :-)
Min näsa ser så djäkla bred ut när jag tar bilderna själv. Det gör den ju inte ifall någon annan tar en bild...eller?
Väldigt sned också, fast det verkar hela jag vara. Om ni sett bilderna på mina ögon så är ena ögonbrynet alltid högre än det andra...hehe...
Vet att jag inte är symetrisk, de flesta är ju inte det. Vet att näsan är lite sned...men SÅ sned? Humsidumsi?!

Jag tänkte formatera min dator ikväll, men det skiter sig nog. Har så mycket sparat på C som måste sparas över till D och det tar ju tid. Så jag får nog bara sparas det som sparas måste och göra en formatering imorgon.

Heter det formattera eller formatera? Ser helsjukt ut att skriva med två t!



Idag har vi varit hos Magnus farföräldrar och ätit mat. Vi ringde för att åka dit på EM och fika lite, men så ville hon bjuda på mat (det var lääääänge sen då hon varit ganska krasslig), så det tackade vi inte nej till! :-)
Gott var det!
Kyckling. Potatis/ris. Asgod sås. Blomkålspudding, (visst blir man pruttig av blomkål?) ;-) Kokta morötter och ärtor. Yummie!
Daniela, som är väldigt kräsen i maten, sa så här: Det smakade bra det här!
Lät så lillgammalt, men ändå på bebisspråk! ;-) Hon är så söt ibland. Oftast. När hon inte är ett monster. ;-)

Nehepp...fortsätta att få ordning på min laptop då rå.

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0