DH

TV-apa som jag är så är tisdagskvällar en av mina favvokvällar.
Då är det UB (Ugly Betty) DH (Desperate Housewifes) och House.
Två av dem går samtidigt men vi har ju en smidig digitalbox så det är bara att spela in. :-D

En sak som har stört mig länge är Katherine i DH.
Hon är så ljus i hyn och ser inte ut att ha några fransar eller kajal el dyl på vattenlinjen så hennes ögonvita flyter ihop med hyn och hon se ut som en tecknad figur. Typ Wilma i Flintstones!
Eller den ena tjejen i Scooby-Doo. En blandning kanske. Men vissa seriefigurer har lixom bara ett öga och fransar på ovansidan...
Se här:

Ni fattar?
Själva pupillen och irisen ser ut att "hänga" under en rad med fransar. Man ser ingen direkt ögonkontur...se skumt ut.
Kanske bara jag som stör mig?
Jaja...

Nu ska jag försöka komma i säng och få mig lite sömn eftersom det inte blev så mycket inatt...
Natti!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0