Ensam

Min honey (jag vet, man skriver/säger hunny...men jag skriver honey! så det så!) jobbar eftermiddag idag.
Sen ska han jobba natt också, dvs ett dubbelskift. Sen kommer han hem och sover sen drar han till jobbet igen.
Kommer hem lagom tills läggdags (för mig) sen ska jag upp och jobba på fredagmorgon och hela dagen lång. Träffas vid grindarna kl 17.30. Sen några minuter vid varje skiftbyte. Kul liv lixom??!
Nej, jag saknar honom då.
Men skulle vi inte gå de här skiften så skulle vi bara få en ledig helg ihop, hur kul är det på en skala? Då känns allt låst till den helgen och inträffar det då något särskillt så är det kört. Typ.
Nej...Nu är det så här och det kommer det väl vara om jag inte får något dagtidsjobb någon gång.
Jag fattar inte varför jag aldrig får svar från något av de jag sökt?
Särskillt ett som jag så gärna vill ha...!!

Men det är nog kört där eftersom det var så många sökande. Skit också!
Fuck! Bajs!

Aja...nu sitter jag här i min ensamhet och ska ta igen lite missade TV-program.

Kväller!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0