God morgon?

Sovit gott?

Jag hoppas det!
Det har inte jag, eller jo, nu ljög jag! När jag väl sov så sov jag kanon gott. Ingen liten Denise som kom in tassande och skulle ligga i mitten. Även om det är mysigt så sover jag aldrig särskillt bra när hon ligger bredvid. :-(
I alla fall så vaknade jag 10 i 3. Vet inte varför.
Kunde inte somna om. Var jag inte lite kissnödig? Jo...var jag nog.
Gick på toa, sen var det kört. Hostan kom!
Gick och la mig, hostade, hostade. Efter 10 min gick jag upp och drack lite vatten och tog hostmedicin.
La mig igen. Efter en kvart gav jag upp och satte mig vid TVn för att titta på Gossip Girl-inspelningen.
När hostan lugnade ner sig försökte jag sova igen. Då var klockan 4.05.
Somnade inte om. Vid 20 i 5 skulle Magnus upp för att jobba förmiddag.
5.12 knackade Daniela på dörren.
Tro det eller ej men hon protesterade inte när jag la henne i sängen. Hon hostade lite och somnade strax efter halv 6.
10 i 6 kom Denise.
Hon skruvade bara på sig och ruskade på sin Nalle som har en liten plastkula i sig och låter som en skallra. Bah!
Det var den sömnen det. 4 timmar ungefär. :-(
Men men.

För övrigt så sover Daniela än. :-)
Bra det.
Hon brukar kunna bli så trött vid 17-tiden.

Sitter här och dricker lite glögg-thé. (Jag vet, man skriver inte the/te så...men JAG gör det. ;-) Har alltid gjort, vet inte varför...ser bäst ut så. :-) )

Nehepp...ska se om jag kan sätta sprätt på löningen redan nu. ;-)
I eftermiddag ska jag och min kära man till Västerås och köpa julklappar...låt pengarna rulla!

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Godmorgon!

2008-11-25 @ 08:19:43

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0