Hängig, hostig och lite hes

Mör i kroppen och småfebrig.
Känner mig inte så pigg mao.

Så jag har varit hemma från jobbet idag.
Sov ju väldigt dåligt också pga Denise och pga av en katt som absolut måste kräkas under vår säng när man håller på att somna som bäst! :-(

Sov dåligt. Trängdes med Denise en del och väntade på att hon skulle vakna och få ett "kruppanfall". Fast det kom aldrig något, som tur var!



Magnus har lämnat in bilen. Han fick skjuts av Jeppe så han slapp gå i yrvädret. Regn, snöblandat regn typ hela dagen.
Åh...vill träffa Jeppes lille son. Milton!!
De ringde igår och sa att vi fick komma idag om vi ville, men vi är ju lite krassliga.
Så på fredag hoppas jag vi är friska! Vill ju inte smitta ner den lille...

Är så avis!
Jag vill också vara gravid! Jag vill också föda barn! En förlossning är en sån enorm upplevelse! Visst det gör ont, det är jobbigt. Men wow vilken grej ändå?!!
Särskillt efteråt så här...
Jag vill göra det igen! Men egentligen vill jag nog inte ha fler barn.
Magnus vill det definitivt inte så det är ju inget att fundera på...men ändå! ;-)


Nehepp...nu ska jag snart spela lite Betapet med Magnus kusin ifrån Kanada, samt andra kusinen och deras mamma. Jenniefer (hon i Kanada) sa att Sandra är proffs och brukar vinna.
Nu var det ju så länge sen jag spelade så nu kommer jag väl komma sist och då slipper ju Jenniefer ev. komma sist...hehe...



Sen blir det Ugly Betty och Desperate Housewifes och lite glögg. :-)

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Betapet! Säg till nästa gång så är jag med. =)

2008-11-18 @ 22:18:30
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Melinda

Nostalgi eller hur? Hade tom kvar mitt användarnamn och lösenord! :-D

2008-11-18 @ 22:31:19
URL: http://phantera.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0