Hemma igen

Så har helgen passerat.
Orkar inte skriva så mycket idag. Ska gå och sova snart eftersom jag börjar jobba 5.30 imorgon.

Jag hann i alla fall träffa min farmor, hon lever än. Starkare än man trott. :-)
SKa skriva ett brev till henne och hoppas hon hinner få det innan hon "går vidare"...

Har lite ont i halsen också. Urk...hoppas det inte blir värre, men känner mig hängig Kan vara för att jag är trött efter helgen kanske?


Var på A6 Center i Jönköping i fredags. Utbudet av smink gjorde mig besviken. Fick dock lite inhandlat:



En concealer i olika nyanser för olika "ändamål". :-)


Vit kajal och en pennväsare från H&M.



Nehepp, mot sängen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad glad jag blir när jag läser att du hann träffa din farmor :-)

2008-11-16 @ 22:12:53
URL: http://purpelangel.blogg.se/
Postat av: Josephine

Skönt att du hann träffa henne..

Usch, det där är för jobbigt för att prata om.



Jag har tagit mitt första steg i sminkväg iaf, jag har köpt lite bra rengöring för ansiktet, och dagkräm.

Foundation, mascara, och rouge, allt från lumene.

Har du tips på bra sidor där jag kan kika lite? Kanske beställa nåt...

2008-11-17 @ 12:46:15

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0