Nu är hon på andra sidan...

...min kära farmor!

Hon dog för ca 2-3 timmar sen.
Hon somnade in lungt och fridfullt. Hon har knappt varit vaken alls idag...

Sorgen känns...det är tomt även fast vi inte träffats så ofta.
Är glad att jag träffade henne när jag var nere i Eksjö i alla fall.

Stackars farfar!
Det var mamma som ringde, så jag vet inte hur pappa tar det. Men han är rätt känslig av sig när det kommer till kritan. Han var i alla fall där, och hans syster också.
Det finns något som heter anhörigpeng eller något sånt. Så pappa har tagit det i ca en vecka och varit till hjälp och stöd för både farmor och farfar. För att vårda om visa omsorg om de gamle.
Han har varit där för deras skull, och sin egen.


...tills vi ses igen, Farmor!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag beklagar. Men skönt att du hann få träffa henne. Det gör mycket.



kram kram

2008-11-19 @ 23:45:33
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0