Snabb dator!

Tjoho!
Vilken skillnad det är!
Datorn går mycket snabbare nu igen. Den var segare än knäck förut...höll ju på att få krupp!
Men nu går den som sagt snabbt igen! :-D

Var ju ett tag sen jag formaterade sist.
Nu ska jag försöka rensa lite överflödiga bilder och sånt, för jag märkte igår när jag höll på att överföra sånt som skulle sparas från C till D så blev det fullt! :-o
Har många bilder som är dåliga som jag bara inte kunnat spara...för man ser ju faktiskt vad det är på. Haha. Men vem lurar jag? ;-)

Nehepp...lite till finjusterande och sen ska jag se inspelningen av Gossig Girl.
Karln min sitter och Ylar "Ont det gör ont" med Lena Philipsson i källaren, för andra gången i rad. Behöver jag säga att det låter illa? ;-)
Han kan sjunga rätt bra, men inte denna låten. Fast jag måste säga att det går bättre denna gången än andra. Hehe...
SJöng lite jag med förut, men jag ville fixa i ordning burken också. :-)

Humsidumsi...

Japp, mycket bättre denna gången! ;-) Tråkig låt bara. Jag gillar inte svensk musik så mycket. Eller låtar med svensktext kanske jag ska förtydliga. ;-) Just denna låten är väl inte så värst bra på engelska heller...hehe...Jaja.
Slutsvammlat!

Ps. Tycker min svåger och svägerska ska få sin lill* knodd nu! :-D

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0