Sotning

Dagens, eller ska jag säga kvällens, makeup är en sotning.
Min andra -ever!
Så här blev det:

EM Chamomille - EM Starry eyed - EM Smokey
Eyeliner: EM Smokey
Kajal på insidan av fransarna uppe och nere: EYE-LITE Noir
L'oréal Telescopic Carbon Black


Testade även det svenska mineralsminket.
Fick ett mail häromdagen där hon undrade hur det gick, om jag var nöjd med sminket. Jag hade ju inte ens testat det.
Men det kom ju i så knäppa små påsar...jaja. Nu har jag testat och det var väl varken bättre eller sämre än i.d.'s tycker jag. Tog en lite mörkare nyans...

Så här ser jag ut...
Vilket läppstift passar bäst?
i.d.'s rose crêpa eller Chanels Uptown


Måste köpa på mig lite fler läppstift!

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Najs! =)

Läpparna till höger gillade jag bäst.

2008-11-08 @ 13:23:47
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0