Tisdagen

Magnus behövde en ny jacka. Barnen ville åka till "Gammo" så vi åkte dit och lämnade dem först och sen åkte vi iväg och köpte en jacka till Magnus. En röd av alla färger. Men snygg.
Sen hittade han en till, nästan lika dan, samt ett par termobyxor...för 299 kr!!! Så det var bara att slå till så han kan vara ute och leka i vinter med de små.
Jag letar själv efter termobyxor. Hittade inga idag. Inte i min storlek. Hittade snygg svart-vit jacka och tillhörande termobyxor, men det var i storlek 44... :-( Kostade endast 295 kr. Kanske skulle provat...kanske hade passat...nästan? Hm...jaja...

Sen åkte vi hem. Käkade lite, handlade lite. Åkte till jobbet där Magnus hoppade in och jag åkte vidare till Gammo och de små. Där var vi ett bra tag.
Sen åkte vi vidare - Gammo också - till farmor och farfar. (Barnens inte min).

Hemåt - kvällsmat - lite tv - nattning. Dator/TV för mig.


Dagens enkla sminkning.



Grunden upp till brynet: i.d.'s vanilla suger
Över rörliga delen/Inre vrån: Smila (Mineral Matte Eye Shadow Pan) - Chinchina 
Yttre: MAC Burnt burgundy
Eyeliner: i.d.'s fashionista
Samt: EYE-LITE noir på insidan av övre fransraden

Nu är det dags för Desperate Housewifes. Sedan sova, upp kl 4.50! :-(
Natti!


Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0