Barncancerfonden

...har jag skänkt pengar till idag.
Blev inte så mycket, 100 kr/familjemedlem, men det är ju alltid något.

Vill uppmana andra som har en slant över att skänka till något bra ändamål, gärna barncancerfonden och "Melwins hjältar"! :-)

En familj här i Fagersta som man stött på lite då och då på olika aktiviteter (gympa, öppis osv) har råkat ut för en mardröm.
Deras näst yngsta son, Melwin, som är några månader yngre än Daniela, har fått en hjärntumör!!
Det är så hemskt, så overkligt, något som inte FÅR hända!! :-(
Livet ändrar riktning totalt för famil, och även vänner.
Även jag blir påverkad. Man vill hjälpa på något sätt, men vad kan man göra?
Man tänker så otroligt mycket på Melwin och hans familj. Det går inte en dag utan att jag tänker på dem och undrar hur de har det.
Man blir verkligen berörd.
Jag hoppas så att det blir ett lyckligt slut på det här.
Så mitt sätt att "hjälpa" blev att skänka pengar.

Skänk gärna en slant till "Melwins hjältar" för att kunna stödja forskningen för Melle och andra cancersjuka barn.
www.barncancerfonden.se/1558

Ska höra med Melwins mamma om jag får länka till hennes blogg, så lägger jag upp den i så fall!

Sköt om er, och varandra!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0