Mer smink

Fått hem mer smink som jag beställt.
Lite "vardags" ögonskuggor och penslar så jag kan fixa till det.
Har inte haft några penslar för ögonmake förut. Eller inte "riktiga". Bara sådana där små skumgummi-grejjer...och de funkar inget vidare.

Men nu så! :-)


Beställning #5:
Från en svensk sida beställde jag lite prover. Kom dock i opraktiska små påsar. Men men..gratis ändock!
Burk kan jag väl fixa fram på något sätt. Om inte annat så tar väl mitt andra smink slut och då kan jag ju fylla på där, eller varöför inte blanda? Har ej hunnit testa än. Det är några foundations, några rouge/skuggor och en concealer.


Beställning #6:
Ögonmakeup-set I.d Bare Escentuals beställt från Strawberrynet.com En sida med stort utbud. Fri frakt. Fick dock betala tull. Men det betalar de tillbaka om du faxar/scannar/fotar kvittona. :-)
Man kunde beställa att få det inslaget som en fin present. Vilket jag gjorde...så skrev de ett kort, och i det skrev jag: "Till min älskade fru. I love You"....haha. ;-)

Här kommer innehållet:


Inköp - Läppvård:

Försvarets Hudsalva i Rosa Kamoflage. Stödjer Rosa bandet.
Var bara tvungen att köpa en. :-) Söt!

Inköp - Kajal.

Ska försöka mig på sotad sminkning och var tvungen att införskaffa mig en svart kajal som skulle vara bra för det ändamålet.
Blev rekomenderad denna i den lokala sminkbutiken.



Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0