Det sket sig med bresladd!

Det suger!!
Fan vad trist.
Fick ett mail från rekryteringsansvarig på Proffice som skrev "Tyvärr måste vi meddela att vi i denna rekrytering för IT Tekniker till Servicedesk valt att gå vidare med andra kandidater. "
BAH!! Fuck!
När ska det vara min tur? Jag hoppades verkligen att det var min tur nu...men men.

Aja...det var ju "bara" ett jobb...[BAJS].


Annars är det väl bra med mig. Ska jobba en natt nu, sen är jag ledig lite igen.

Igår var vi i Västerås och shoppade presenter till Denise. Ville vara ute i god tid, plus att snart börjar vi jobba våra drygperioder igen och då orkar/hinner man inte åka iväg och handla en massa. Så vi ville vara ute i god tid. Hon fyller ju först om 18 dagar.
Vi hittade en hel del som vi tror hon kommer bli glad för, både leksaker och kläder. Böcker och pussel. Vi var ju dessutom tvugna att köpa från "hela släkten". Dvs Magnus föräldrar, Magnus farmor och farfar, Magnus mormor, mina föräldrar och oss själva!! Så det var en del att köpa. Skrev en liten lista vad vi skulle sikta in oss på och vi fick väl med det mesta.
Något vi inte hittade var en rosa motorcykel och en rosa gitarr. Men vi hoppas hon blir glad ändå! :-)
Självklart köpte vi något till Daniela också, annars blir hon ledsen i ögat.

Jag handlade lite kläder i fredags som jag visade Magnus och Daniela. (Denise var hos sin bästakompis, David). Så höll jag upp plagget. Då frågar Daniela: "Var är min då?"
Svårt för henne att förstå att det är Denise som fyller år och hon får vänta tills hon fyller. Hon vet att hon fyller, visar glatt upp tre fingrar. (Långfinger, ringfinger och lillfinger...hihi).
Vi brukar köpa något litet till Denise när Daniela fyller också. Sen blir det väl ändring när de blir större och förstår att man får vänta till SIN dag. :-)

Jag tappade även bort min plånbok i Västerås.
Fastän jag inte betalade något så lyckades jag på något sätt göra det!!
Jag vet att jag hade den sist jag tittade efter mynt till toaletten. Men sen...??
Så när jag väl skulle använda mitt kort så var den borta. Jag har två stora fack på min väska och ibland hamnar den i fel fack. Men inte då...så Magnus fick betala.
Sen ut, leta igenom hela väskan, vända ut och in på alla påsar i bilen. Letade reda på ett kvitto till KappAhl i det köpcenter vi varit sist och bad dem titta på toaletten om jag lagt ifrån mig den där. ICKE! :-(
Känns som hela ens liv är i plånboken.
Bankkort, körkort, COOP medmera-kort, ICA-kort. HM-kort, Lindex-kort. Apotekskort. Tank-kort. Kort på barnen, bankkontonr till olika personer...
Ringde till banken och spärrade mitt kort. Frågade om han kunde se om något dragits idag, eftersom jag inte använt det själv så skulle det ju bevisa att någon hittat den. Nej då, ingen hade använt mitt kort.
Skönt!

Hemma igen ringde jag till caféet som har hand om toaletten. Men nej, fortfarande ingen plånbok. Gick in för att förlustanmäla mitt körkort...

När vi hämtat barnen på dagis så ringde det från en JC butik. De hade min plånbok!!!! :-D
Vi hade inte varit inne där, men någon hade väl tyckt det var närmsta butik att lämna den till. Vad glad jag blev!
Ringde Vägverket och frågade om jag kunde ta tillbaka min förlustanmälan, men då måste man skriva på en blankett och skicka in. Jaja.
Men ett nytt bankkort lär jag väl vänta på i alla fall. Känner mig lagom handikappad.

Ringde runt till olika gympagrupper. De hade telefontid from i torsdags kl 17 för anmälan till de olika som fanns. Men nej då. Det var fullt. Hade tagit slut på platser på en kvart. :-( På "Springleken" (0-4 år) var det 15 på reservplatser tom. På "Bamsegympan" var det 5 på reservplats. :-( Hur kunde jag glömma???

Jo, vi var på ögonmott. och sen fikade vi på stan, sen kollade vi ut nya glasögon till Denise...
För mkt på en gång! :-( Får så dåligt samvete. Vad ska vi nu hitta på? De tyckte ju det var så roligt med gympa!

Nehepp...nu ska jag väl deppa lite. Ringa till mamma och berätta att jag inte fick jobbet...sen jobba! Bajs!

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Åh. =(

Jag är ledsen att du inte fick jobbet. Och att du inte ens fick komma på intervju.

Deppa ett tag. Sen är det nya tag.

Kram!

2008-09-02 @ 21:57:56
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vad tråkigt med jobbet... men men, det är bara att fortsätta leta nytt jobb!



Jobbigt med plånboken, skönt ändå att du fick tag i den sen.

2008-09-05 @ 20:26:56
URL: http://josepinne.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0