Torsdagen - dan före dan före födelsedan

Sovmorgon.
Lämna barn på dagis.
STÄDA/TVÄTTA/DISKA/BYTA SÄNGKLÄDER
Hämta barn på dagis.
Lämna mobil/plånbok/cigg till mannen på jobbet som glömde det VIKTIGASTE hemma!!!
Äta mellanmål
Baka Kärleksmums med de söta små.
Slicka smet

Grädda smeten
Göra glasyr
Dekorera

Ifall de små inte är så förtjusta i kokosen så hade vi på Smarties, för det vet jag att de älskar. I alla fall Denise, och hon fyller ju år! ;-)
Sen var det dags för lite bus medans mamma, dvs jag, diskade och gjorde i ordning lite.
Sen dusch...som ingen var sugen på så då tog vi fram fingerfärgen. Eller kanske kroppsfärgen?

Sen avduschning.
Kvällsmat.
TV.
Godnattsagor.
Godnattsånger.
Nattpuss.
TV för

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Söta små glasögonormar. =)

2008-09-19 @ 21:26:19
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: MalinI

Dom är så söta tjejerna.

Nu kommer jag inte ihåg vem utav dom som är äldst. Men vad stor hon har blivit Hon var ju bara en liten bebis när jag träffade dig.



Vad snäll du är mot din man som lämnar plånbok och mobil. Anders hade fått åka hem om han hade velat ha :-D



Kram kram

2008-09-30 @ 20:41:29
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0