För tidig...

-b51c0ab2f560568b47d1f634d5ce6cf.png

Kolla varifrån!

För tidig födelsedagspresent. Men VILKEN present sen! Har inte sett serien från början, har inte velat börja titta mitt i. Eftersom jag hört så mycket om den och sett lite då och då så önskade jag mig serien i födelsedagspresent. Och idag hämtade min käre man ut paketet. Som jag inte visste att jag skulle få alltså, trodde det var till honom. Eftersom jag såg paketet och han inte öppnade det så ville jag förstås veta vad som var i, så jag fick det sedan nu, annars skulle jag förgås av nyfikenhet! Vad Glad jag blev! 4 säsonger...50h 20 min...Vet inte hur många säsonger de visat på tv. Är det 4 tro? Tjoho!


Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0