Älskar mina barn!

SÅÅÅÅ mycket!

Bara så ni vet! :-)

Kanske skriver lite för mycket om smink och produkter...men det är en hobby...typ.

Mina barn är mitt LIV! Jag älskar dem så enormt!

Idag har vi varit på sånglek. Magnus hade huvudvärk samt att han skulle jobba natt så han fick vara hemma och sova. Men vi tre tjejer åkte iväg.
Daniela var "riktigt på" idag. Redan från uppvärmningen. Då brukar hon vara lite blyg, lite tvär. Men idag gjorde hon allt. Sedan kunde ingen av dem sitta still.
Men de härjar inte så det stör, springer inte runt eller väsnas utan de förstår att "vi andra" vill sjunga osv.
Men de sjöng också. Denise sjunger riktigt bra. Hon lär sig texterna snabbt, snabbare än vi vuxna. ;-)
Daniela är alltid ordet efter i längre sånger. Eller när hon sjunger till radio/stereon så är hon efter. Det är så sött. :-)


En gammal bild...från 080117.
"Kom igen syrran, det svänger ju". ;-)


Nu är det godnatt inför sista förmiddags-skiftet!! Bara 3 skift kvar nu! :-o
Så godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0