Beställning

Mitt "hårserum" Biosilk börjar ta slut. Så jag beställde en ny. Inte alls farligt pris (160 kr, för en 50 ml flaska! Det är drygt och räcker länge :-)
Fick med några små prover från samma märke. Ej hunnit testa än.



Produktbeskrivning (från http://www.hudoteket.se)
"100% naturligt silke som reparerar och bygger upp ditt hår från insidan. Ger ett starkt hår utan kluvna toppar. Skyddar ditt hår och ger håret en otrolig lyster. "
Blivit utnämnt till "Bästa produkt mot frissigt hår" i Allure. Ni vet, de som är med i "Shear Genious" ? ;-)

Rekommenderas att testa!
Finns många olika sätt att använda det på. Läs mer på deras sida.

Proverna:
Smoothing Conditioner och Silk Body wash.

På hudoteket har de bra leveranstid också. Snabb. 2-4 dagar. :-) Me like!



Premien från La Redoute beställningen:

MUS Pistille.
Inte testat mer än på handen än.
Skulle varit med ett gloss också, men jag fick inget. Skrev ett mail och påpekade detta, så de skulle skicka. ;-)



Nej, nog för idag.
SKa kolla på "Samantha Who" från i fredags...sen sussa.
Natti!




Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0