Dagens sotning

För mörkt? För mycket?
Karln verkade inte gilla det så mycket.
Själv vet jag inte. Jag är kritisk...
...som vanligt när det gäller något jag gör!

Hittade i alla fall en skugga jag inte testat i Urban Decays Book of Shadows!


Primer: UD Primer Potion
Ögonlocket: UD SHAKEDOWN (Denna hade jag ej testat förut, blev positivt överraskad).
Globen: UD PERVERSION
Highlighter: EM BUNDLE UP
EYE-liner: Gel eyeliner från FACE, även på vattenlinjen.
Innanför övre fransraden: EYE-LITE Noir
Mascara: Clinique High Impact Mascara - black
Resultatet blev lite ojämnt, men jag satt vid mitt sminkbord utan bra belysning. Bara en liten på högersida så jag fick trixa och vända på huvudet varje gång jag skulle få lite ljus på vänster öga...haha...


För helhetensskull! Urk!

Bry er inte om håret. Det är nytvättat och då MÅSTE jag sätta upp det så där tills det torkat. Annars står alla små korta (avbrutna :-( ) hår rätt upp i benan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser bra ut darling. är väl mest ovan att se dig med så mycket/mörkt smink bara.



Kom ner och ta mig ist för att blogga snygging :)

2009-02-15 @ 21:40:30
Postat av: Anonym

Snyggt!!! Bäst hittills!

2009-02-15 @ 21:42:22
Postat av: svalmarkskan

Nice! Jag älskar sotat.

2009-02-16 @ 17:31:22
URL: http://svalmarkskan.blogg.se/
Postat av: Maria K.N.

Jättesnyggt!!! Det där måste du lära mig! Jag har aldrig lyckats med en sotning..men nu ska det bli ändring på det eller hur ;-)?

2009-02-16 @ 17:54:39

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0