Gårdagens enkla make

Skulle ju testa några nya färger...det blev en ny iaf. ;-)
Väldigt enkel make...

Bilderna blev som vanligt ljusare än IRL.


Primer först då rå.
Sen använde jag: EM CHAMOMILE som bas på hela ögonlocket.
I globen och längst ut i yttre ögonvrån: EM PLANE VIEW
Highligter: MAC Fairylite
Mascara: Clinique High Impact Mascara - svart
Eyeliner, endast insida övrefransraden: EYE-LITE Noir
Kajal på vattenlinjen: En brun från IsaDora

Närbild:


Denna bild tog jag vid fönstret...det var LJUST ute...därav den lilla pupillen. Ser lite coolt ut tycker jag. Man är van vid större pupiller när man tar bilder. ;-)
Maken blev väldigt ljus och diskret. Fast den var lite mörkare IRL tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: restoremyvisiontoday.co

ɑll thе timе i useԁ tօ read smɑller сontent tҺat ɑlso clear theіr motive,
and that iѕ ɑlso happening witҺ this piece οf
writing which I ɑm reading hеre.

2015-01-14 @ 18:36:15
URL: http://restoremyvisiontoday.co/

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0