Sista eftermiddagen

...på jobbet!
Eller ja. Eftermiddagsskiftet ska man väl säga. Jag kommer ju jobba dagtid och då slutar man ju på eftermiddagen. ;-)

Känns inte vemodigt alls. Bara skönt för det är så tråkigt att jobba em-skift!

Appråpå det. Måste programmera boxen så jag kan titta på mina TV-program sen när jag kommer hem.

Måste kolla vad de små gör. Det är lite tyst här uppe nu när de har lekrummet i källaren. Man har ju inte riktigt bra koll vad de gör. Men de gillar sitt lekrum så för det mesta håller de sams. Me like!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: merlyn

Skönt med dagtid..själv så ska jag bara jobba 2 dagtider i månaden nu.. jobbigt,men bra pengar att jobba på kvällen :)sen är ja iof ingen morgonmänniska heller,så ja kommer lättare iväg till jobbet på eftermiddagen.. hihi kram

2009-02-11 @ 14:00:06
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0