Sista nattskiftet

Jag som egentligen gillar att jobba på natten tyckte det var skönt att det var sista.

Men nu är det annat jobb som gäller och jag ser fram emot det.
Att slippa ställa om sig från dag till natt. Men mest att behöva gå och vila på kvällen...
Att slippa behöva spela in mina favvoprogram då jag jobbat EM/NATT/HELG! :-D
Nej...det blir nog bra det här.

Har dessutom köpt på mig lite "inredning" till mitt kontor idag.
Vi var till Västerås för Magnus mormor skulle operera ett öga så då tog vi tillfället i akt och shoppade lite grann.
Medans hon opererades så åt vi på McD, de små gillar det, sen gick vi till affären bredvid dvs Toys ´R us. De små skall skämmas bort lite så de fick köpa något de ville ha:

Denise köpte en askungenklänning - med medföljande barbiedocka i samma outfit -
samt ett diadem som matchade klänningen.



Daniela valde ut ett Little People-tåg. De var nöjda och glada.
De fick så klart en liten leksak - en mjukishund - i sitt Happy Meal.
Sen var vi på IKEA och då fick de välja varsin blombukett från Gammo, och så fick de varsin ny kudde.
De kuddar de hade var inte så bra längre.
Det var nästan som julafton idag!! :-o :-)


Till mitt kontor har jag köpt några små blommor. Två glaskulor i olika färger. Ett potpurri, hade redan en glasburk hemma. Samt två TURKOSA ramar att ha bilder på barnen i. :-)
Ska man sitta i ett rum en hel dag så ska man ju se till att man trivs och har lite fina saker runt sig också, eller hur?
Förut gick det ju inte eftersom vi var 5-skiftlag som skulle samsas om grejjerna och ordningen. Nu får jag det som JAG vill ha det! :-D



Asså. Daniela har en "Lillan"-docka. (Som Skrållan, fast det är hennes lillasyster). Hon har ett eget liv!! Hon har alltid varit känslig, låtit för minsta lilla rörelse av henne. Men nu låter hon lite då och då! Helt av sig själv.
Nyss så började hon gråta "en skvätt".
Hur??????

Tur hon är söt i alla fall.
Men lever vi inte imorgon så vet ni varför... ;-)




Kommentarer
Postat av: Monica

vilken liten prinsessa :-D

2009-02-26 @ 20:15:19

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0