Söndagkväll

Nu har jag jobbat min sista helg!!!
Kom på det idag att det är sista helgen, inte bara för den här drygperioden eller skiftcykeln utan "for ever"!!!
Nu har jag 8 skift kvar.
Två eftermiddagar och två nätter nu i veckan. Sen två förmiddagar veckan efter och ytterliggare två nätter veckan efter det. Sen är jag ledig några dagar och på måndagen den 2a mars börjar jag mitt nya jobb!! Skräckblandad förtjusning!

Jag tror i alla fall att jag börjar då. Jag får ju gå från mitt nuvarande jobb vid månadsskiftet. Jag pratade med min chef i fredags och hon släpper iväg mig tills dess. Yeayh!

Men jag lär väl prata med min nya chef om det funkar för honom att jag börjar då.
Det har ju dragit ut så länge på tiden nu så jag vill verkligen börja snart. Det är ju mycket att göra!
 


Jag vill ha mammas och pappas bil.
Jag älskar den! Tom färgen. Jag som är emot röda bilar. Men jag gillar den ändå.
De har en liten sportig BMW, typ golf-klass, med M-paket.
Den är så skön att köra. Den är rolig. Skön. Tyst. Läckra funktioner. Ingen nyckel utan man startar med en knapp...ja...det är väl inte unikt eller nytt. Men för mig är det det. :-)

Fast med två barn kanske man skulle ha en lite större storlek. Men ändååååå :-) !!

Mamma och pappa har alltså varit här, varit barnvakt eftersom vi har jobbat båda två.
De har varit i BusBorgen med barnen. Och idag har de åkt pulka.
Barnen älskar sin mormor och morfar. De har så kul.
Denise skulle komma och hälsa på "nästa helg".
Hon skulle åka med "våran bil". ;-) Söting.



Trött är jag. Ska kolla på Nip/Tuck vid 21.15 sen sussilulla.
Ska lägga in mina senaste "skönhetsprodukter"... ;-)

Ha en underbar vecka!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0