Trött!

Nu är det bara en natt kvar denna drygvecka, det känns skönt det. Känner mig trött. Känns som att det har varit mycket på en gång, eller nått.

Var med på 5S-rundvandringen imorgon, introducerades för en av mina nya arbetsuppgifter. Det var ju inte så mycket för mig att göra. Mest se och höra vad de gick igenom osv.
Det drog ut lite på tiden så vi hann inte med alla avdelningar, men nu vet jag ungefär hur det går till.
Kul att se ställen, gå på ställen/avdelningar, man aldrig sett. ;-)

Jessica > Nu vet jag var din pappa jobbar! :-)

Maria > Din pappa också. ;-)

Fick lite att läsa. En stor bok och en liten bok, samt ett häfte om en utbildning som jag antar att jag skulle gå.
Självklart glömde jag böckerna på chefens kontor. Jag sa det och det gjorde ju ingenting sa han. Antar han lägger in dem på mitt nya kontor.
Verkar som att jag får ett eget kontor med RIKTIGA väggar och inte i ett konstorslandskap med bara skärmväggar. Känns bra! Så kan man arbeta ostört. :-)

Hade lite tur när jag skulle hem. En jobbarkompis som varit på ett möte skulle hem och då kunde jag lifta med henne. Hade fått gå hem annars och jag glömde min mössa. Kändes kallt ute.
Gick från "servus" hem och det var nog så kallt och jobbigt. (Typ -3 men det kändes som -10!)
Jobbigt? Ja, för varje steg man tog var "slirigt"...men fick inget ordentligt fäste så man gled lite.
Skulle varit perfekt att vara ute och gå i, då skulle man nog förbränt en massa...
Måste börjar röra på mig, särskillt eftersom jag kommer bli stillasittande en del i mitt nya jobb. Vill INTE gå upp i vikt!!

Nehepp...göra mig i ordning och sen åka till jobbet.
Vi hörs!


Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0