Vinsten och en beställning

Jaha...jag har ju inte hunnit utvärdera min vinst än. Men jag har tagit lite bättre bilder på den.
Förresten så var mitt namn med i dagens söndagsbilaga (Aftonbladet), att jag vunnit. ;-)


Har som sagt bara testat en gång lite snabbt så jag kan inte ge ett bra utlåtande.
Burken är stor, på hela 15 g. De burkar med foundation/mineral veil som jag har, som är dryga och räcker länge är på 2 g. Men det finns upp till 12g burkar.
Kabukin är mjuk och skön. Och det är så smart att den är indragbar och har ett lock till. :-)

Jag började ju investera i lite hårprodukter och tänkte nu leta efter ett bra schampo och balsam för mitt torra hår. Jag brukar inte köpa de billigaste schampona eller balsamen, inte heller de dyraste. Men nu ska jag prova mig fram lite och gå på sånt som andra har provat och tyckt varit bra. Jag tänkte först på Redken. Men efter lite utvärdering och åsikter av olika schampo + balsam i sminktråden på familjeliv.se så bestämde jag mig för att testa L'Oréals Professionnel-serie. Innehållande shampo, inpackning/mask, och en slags repair-spray...balsam ingick inte i just det paketet så det valde jag till.
Fick då med ett litet "rese-kit". Dock fanns det bara en sort och det var för färgat hår. Men man kan ju hälla i vad man vill sen när de är tomma. De är verkligen små och JÄTTESÖTA! ROSA också! :-D

Beställde även en stylingprodukt. OSIS+, från Schwarzkopf Proffesional. En stylinggel som ska ge lite stadga och glans. Är som en deo-flaska. Rund i toppen, men man snurrar på burken så pressas lite gel ut i ett hål i toppen på "deokulan". Väldigt smidig, återstår att se om man får ut allt innehåll.
Tror att det var denna produkt som Ullis, min frisör, hade i mitt hår som en sista finish. Håret blev otroligt glansigt och fint. Jag skulle ha frågat. Men det tänkte jag inte på då. ;-)
Efter att ha läst vad det var och vad den skulle användas till så lät det som den i alla fall. :-)


Jag beställde från lookfantastic.com

L'OREAL PROFESSIONNEL SERIE EXPERT INTENSE REPAIR PACK (3 PRODUCTS)
L'OREAL PROFESSIONNEL SERIE EXPERT ABSOLUT REPAIR CONDITIONER
FREE L'OREAL SERIE EXPERT PETITES (som var gratis vid köp av minst två L'Oréal hårprodukter).
OSIS SHAPE GLOSS WAX (50ml)

Har testat shampo, balsam och sprayen idag.
Shape gloss wax har jag bara testat en snabbis...så jag kan inte ge ett riktigt utlåtande om det.
Nu lär jag väl bara vänta tills håret torkar och se hur det blir. ;-)




Dags att titta lite TV. Sen ska en trött Melinda sova!
Natti!



Kommentarer
Postat av: merlyn

åh,massa bra produkter :) me like. kram

2009-02-09 @ 12:47:13
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0