Drygveckan går mot sitt slut

Skönt det! Över hälften avklarad.
En eftermiddag och två nattskift kvar.
Hatar att jobba eftermiddag. Men idag är det ju röd dag som plåster på såren. ;-)

Annars händer väl inte så mycket. Väntar på att vardagen ska komma tillbaka och en viss chef höra av sig, så jag vet hur det blir...
Tar inte ut något i förskott, då blir man bara besviken.

Usch, jag är trött. Trött i ögonen om inte annat. Ändå fick jag sovmorgon idag eftersom jag jobbar...
Jaja...

Är så sugen på att shoppa smink. Läppstift, penslar/borstar, lite ögonskuggor och eyeliners i olika färger...

Nehepp...nu ska jag gå in på en sida och se om jag vunnit någon tävling...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0