Enkel sminkning

Skulle ner på stan och fika lite.

Urban Decay Potion Primer.
Grund: Lancôme Ombre Glacée (som är en bronsfärgad lite skimmrande krämskugga/bronzer).
Ögonlocket/under nedre fransraden: Urban Decay GRIDLOCK
Globlen/V: Urban Decay SCANDAL
Highlighter/Inre ögonvrån: Everyday Minerals BUNDLE UP
Eye-liner: i.d.'s coffe bean (som jag applicerade med en blöt pensel).
Innanför övre fransarna: EYE-LITE Noir.
Kajal på vattenlinjen: Någon penna från IsaDora, brun.
Mascara: L'Oréal Telescopic Mascara, svart.


Fick komplimang för min sminkning av kompisen jag fikade med. :-)

Kommentarer
Postat av: me again...

Vad är vattenlinjen?

2009-01-22 @ 15:44:27
Postat av: Melinda

Vattenlinjen, eller tårranden som den också kallas av vissa, är den "blanka" linje ovanför de nedre fransarna.

Kanten mot själva ögat, om du förstår?

2009-01-22 @ 18:46:38
URL: http://phantera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah!!

Tack!

2009-01-22 @ 18:50:30

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0