Födelsedagen närmar sig

Min älskade lilla Daniela fyller 3 år på fredag....TRE! Jag kan inte fatta att det gått så fort!

Min duktiga lilla tjej!
Hon är så fantastisk! Påhittig, finurlig, busig och fruktansvärt ENVIS! Så gullig, omtänksam och sprallig.
Lilla älskade Daniela, henne ska vi fira! :-D

Så idag har vi valt ut en tårta. Eller vi och vi. Daniela har fått välja. Vi lånar ett fotoalbum med bilder på div. tårtor. Allt från bröllopstårtor till studenttårtor eller tårtor med hockeymärken osv.

Så det blir en Pippi-tårta.
Smak har hon också fått välja.
Men jag vet inte än om han har de ingredienserna som hon vill ha, men jag tror det.
Det kommer bli mumsigt det!
Jag är såååå tårtsugen!

Nu återstår bara alla presenter.
En beställde jag idag. En DVD-box med alla Pippi-avsnitt som visats på TV. Hon älskar den hon redan har. ("Pippi firar jul" och "Pippi letar spunk").

Vad ska man mer köpa? Hon fick en hel del kläder i julklapp.
En sak har varit klar rätt länge. En docksäng. Det pratade hon om redan i somras.

Men vad mer?
Hm...det är ju inte cykelsäsong än. Jag vet inte om hon skulle klara cykla heller...hon är lite tafflig med balansen osv.

Nej, jag får sova på saken.

Ska försöka komma i säng nu.
De små ska på julgransplundring på dagis imorgon en stund...annars har vi en hel dag att försöka roa oss på. Undrar vad vi ska hitta på?

På fredag är vi långlediga både Magnus och jag. VAD SKÖNT!
Fast då blir det städning och födelsedagskalas förberedelser osv osv.... =)

Nehepp...natti då!


Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0