Gåva och inköp samt FOTD

Idag, efter ca 2½ månaders väntan kom en prenumerationsgåva.
Eftersom det var en del strul så mailade jag dem på Allers förlag för att höra vad mina grejjer tagit vägen. Svar fick jag inget. Så jag mailade igen. Tillslut fick jag hjälp från två håll, och idag fick jag TVÅ gåvor. Haha...
Likandana då förstås.


En ögonskugga: Pearl Eyeshadow 38 från FACE Stockholm och en glittermascara från samma.

Har även inhandlat några saker som jag behövde. En make up-remover. Den jag har börjar ta slut. Hittade dock inte exakt samma men jag letade på nätet och hittade en annan som lät bra och den fanns -tro det eller ej- i Fagersta! :-) Så den köpte jag:


Jag var även "tvungen" att köpa värmeskydd för håret att ha vid t ex föning el plattång-användning. Den jag redan har gillar jag inte. Sen står det inte någonstans att det är värmeskydd. Frisören sa dock att det skulle vara det, men jag gillar den inte. Den är så kletig och mja...nje.
Så nu köpte jag en spray som de rekommenderade. Sen så var det kampanj, 1 för 169 eller 2 för 199!! Så köpte så klart en till. Då har jag två nya att prova.
En särskillt för plattång och ett värmeskydd för lockar och/eller platt/rakt hår! :-)


Hoppas jag kommer gilla någon av dem mer än den jag har.
Ska prova imorgon tror jag. Ska ge mig på ett försök att locka håret med plattången. Inspirerad av Svalmarkskan som är så duktig!!



Här kommer dagens sminkning. Testade att ta bilderna i ett annat rum och jag tror de blev mycket bättre!!

Urban Decay Potion Primer.
Grund: Lancôme Ombre Glacée (som är en bronsfärgad lite skimmrande krämskugga/bronzer).
Ögonlocket/under nedre fransraden: Urban Decay SMOG
Globlen/V: Urban Decay ROACH
Highlighter/Inre ögonvrån: Everyday Minerals BUNDLE UP
Eye-liner: Svart geleyeliner från FACE Stockholm
Innanför övre/nedre fransarna/vattenlinjen: EYE-LITE Noir.
Mascara: L'Oréal Telescopic Mascara, svart.

FOTD

Liknar gårdagens sminkning ganska mycket fast lite starkare färger. :-)



När jag köpte hårprodukterna så beställde jag även en tid hos frissan.
Weehoo! :-)




Kommentarer
Postat av: svalmarkskan

Snyggt, du passar verkligen i de färgerna. Och tack! ;)

2009-01-22 @ 22:36:26
URL: http://www,svalmarkskan.blogg.se/
Postat av: merlyn

tjusigt :D kram

2009-01-23 @ 15:59:01
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0