Hatar att vänta!

Fortf. inget besked från chefen, angående nya jobbet.
Han är sjukskriven, kanske en vecka till om man ska tolka hans "Out of the office"-meddelande! :-(
Jag mailade ju i torsdags för att bara "ge mig tillkänna" att jag är intresserad och väntar.
Fick ett mail i morse om att han var sjukskriven.
Har ju väntat "hur länge som helst" nu känns det som!
Nej, jag vet, inte HUR länge som helst. Men ändå. Typ en månad?! Han "haffade" mig den 11 december för att fråga om jag fortf. var intresserad, vilket jag tolkade som att jag skulle få jobbet. Det är ju bara den lilla -men rätt så väsentliga delen- angående lönen kvar. Samt alla papper och sånt om vi kommer överrens då. ;-)

OK om man kunde sova bra. Men när man tror att man kanske kommer höra av honom för att helgen är slut, eller hans jullov, eller att han kanske är frisk. Då blir jag lite nervös. Jag vet inte hur en löneförhandling går till. Jag måste sälja mig själv, motivera varför jag är värd en viss lön. Jag suger på sånt.
Då sover jag dåligt också. GAH!
Blir ju ett vrak!

Men det är bara att vänta -lite till!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0