Kvällens sminkning

Skulle prova på en sotning igen...med någon färg.
Men jag är kass på sotningar.
Måste nog kolla några turtorials på youtube.com!!

Här är i alla fall resultatet:


Primer: LUMENES Eye Makeup base
Grund: Lancôme Ombre Glacée (som är en bronsfärgad lite skimmrande krämskugga/bronzer).
Ögonlocket/under nedre fransarna: Urban Decay GODDESS (som är typ mörkturkosglittrig i paletten!)
Globlen/V/under nedre fransarna: Urban Decay PERVERSION
Highlighter: i.d.'s vanilla sugar
Eye-liner/vattenlinje/runt ögat: Svart geleyeliner från FACE Stockholm
Innanför övre fransarna/fransrötterna: EYE-LITE Noir.
Mascara: Clinique High Impact Mascara, svart.
Typ. ;-)
Men jag tycker resultatet blev bättre IRL...mycket ljusare på bilderna...

FOTD.


Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: svalmarkskan

Jag tycker verkligen inte att du är kass på sotningar. Prova att sudda lite snett uppåt nästa gång. Det ger en annan form till hela ögat.

2009-01-24 @ 17:22:08
URL: http://www,svalmarkskan.blogg.se/
Postat av: merlyn

d blev ju jäötte bra, vad äre du babblar om? hihi kram

2009-01-24 @ 22:27:54
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0