Let's Dance - make!

Inte sminkat mig så mycket på länge så jag var lite sugen när fredagen kom. Passade på att göra mig lite fin för let's dance! :-D


Sminkningen ser väldigt grå ut. Men det ska den inte vara.
Mer turkos-grönaktig och lite gul.
Mina ögon är rätt så gröna, men även de ser gråa ut här...hm...

Grundade hela rörliga locket med: EM PLANE VIEW
Inre vrån samt highligter under brynet: EM CHAMOMILLE
Mitten på locket: UD SHATTERED
Globlinjen/liggande V: UD GODDESS
Skugga under nedre fransarna: UD GODDES och EM PLANE VIEW
Eyeliner samt insida fransarna: RIMMEL SpecialEyes EYE LINER PENCIL (Black Magic)
Mascara: i.d's Big Tease Mascara

Tyckte resultatet såg bättre ut live.
Karln min tyckte jag var fin när han kom hem iaf...det brukar han oftast inte säga spontant så där. ;-)

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0