Söndags fika-make

Jag och barnen åkte och matade änder och inväntade Jessica och lille söte Milton.
Sen tog vi en fika på Hembygdsgården. Mycket trevligt och gott med "hembakat". :-)

Kände för att sminka mig lite så jag gjorde det...



Idag testade jag att grunda med en krämskugga: Lancôme Ombre Glacée
Inre ögonvrån samt highlighter under brynet: EM BUNDLED UP
Över hela locket: EM SUNSET VOYAGE
Globlinje/Liggande V (samt under ögat): MAC Blue Brown
Eyeliner samt på vattenlinjen: FACE Gel eyeliner
Eyeliner på insida övre fransraden: EYE-LITE NOIR
Mascara: Cliniques High Impact Mascara


Mascaran gillar jag mer och mer. Tack för tipset Trollsanna!
Testade idag att använda Gel eyelinern från FACE på vattenlinjen och jag tyckte den stannade där! De flesta liners tycker jag brukar "glida av" efter ett tag, mer eller mindre iaf. Men denna satt!
Den är ju lite svår att tvätta bort i vanliga fall så jag tänkte att det kanske funkar på vattenlinjen också, så Jodå! ;-)

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0