Spån fan!

MMS

fått en djäkla spåna i foten. 1,5 cm från den andra spånan som jag haft i 2 veckor nu. Den fick jag ut...huden hade väl mognat lite runt spånan...eller nått?! Runt den nya spån-fan är huden för köttig o mjuk. Går inte att få tag om någonting! Blir så frustrerad. Försöker gräva med pincetten...nepp. Sitter där den sitter. Inte för när blodet tränger fram behagar den att få skjuts! =( Ont att gå på också. Men jag får väl vänta tills huden runt denna spånan mognar till sig o blir lite hårdare o gräv-vänligare! Gömmer sig under plåstret tillsvidare. Se om plåstret jao dra tv den. Marie säger det. =)


Kommentarer
Postat av: me again

fotbad med två kapsyler grönsåpa. Oslagbart!

2009-01-28 @ 14:36:31

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0