Så trött

Känner mig konstant trött!
Det är konstigt tycker jag för jag har kommit i säng i tid.
I fredagskväll till lördag morgon var vi barnlediga men kom ändå i säng ca 22.30. Inga barn som kom in och störde, och sovmorgon.
Ändå sov jag "så där".
Natten till igår sov jag hyffsat bra.
Och natten till idag sov jag jättebra! Men är iaf helt slut!!


Ny arbetsvecka.
Det känns så konstigt att jobba dagtid. Eller själva jobbet i sig. Jag får saker gjorda, men det känns inte som det händer något.
När man jobbade i produktion så hände det ju saker hela tiden och gjorde det inte det så såg man till att det hände något, ibland i alla fall, när orken och lusten fanns där.
Det jag jobbar mer nu är ju lite mer långsiktigt, så jag är väl bara ovan.

Jag har i alla fall träffat en ny chef idag. Nej, två var det. Skulle varit 4 men två bokade om tiden...
Det är intressant faktiskt att träffa avdelningscheferna.
Jag får en introduktion av deras avdelning, vad de gör och vilka som jobbar där.

Jag antecknar en del som kan vara värt att komma ihåg, och jag känner att jag vet en hel del mer än förut.

Det mesta är ju förstås relevant i mitt nya jobb. För att kunna utveckla och förbättra saker och ting måste jag ju ha en inblick i verksamheten.



Fick även korrekturläsa den "notis" som Rocaden, (vår företagstidning) skrivit om mig.
Justerade lite eftersom jag var lite flummig under intervjun. Hehe...
Men jag kunde ju inte ändra för mycket...men men...det blir nog bra.
Hoppas de inte har med någon bild på mig, men det lär de väl...urk.




Skulle boka en kurs idag också. Men var osäker på vilka regler som gäller. Om kursen är en bit bort och börjar halv 9 på morgonen, får jag åka dit redan på kvällen innan då? Utan att behöva betala hotellnatten osv.
Men det är upp till min chef att avgöra och han är på kurs, åter på onsdag. Så jag får ta upp det då.
Har iaf fyllt i en ansökan om ett First Card-kort. Kan vara bra att ha om man ska på kurs eller tjänsteresa.
Jag kommer nog inte åka iväg på så mycket, men vad jag vet nu så är det två kurser jag ska på. Jag ska ju inte behöva lägga ut egna pengar så då får jag ett First Card-kort. Räkningen kommer dock till mig, men den tar jag bara med till jobbet sen så betalar de utgifter som jag inte ska behöva stå för själv. Smidigt! :-)
Men det är personligt så jag KAN köpa grejjer på det själv också.



När jag skulle gå och fixa First Card-kortet så gick jag genom min gamla avdelning. Där träffade jag på Anna *vinkevink*
- och Katarina!! =)



Nej, nu ska jag slötitta lite på Design: Simon & Thomas. De är så roliga. Sen är det nattinatti!

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0