Är förvirrad

...vet varken ut eller in.

Man måste våga, JAG måste VÅGA har jag fått höra.
Men om man är feg, tar det säkra före det osäkra...?
Man är rädd för att bli sårad igen, orkar jag det en gång till?

Ibland vet jag inte vilket ben jag ska stå på.
Jag vet vad jag vill, innerst inne...men är det värt det?
Tvivel tvivel.

Det är så jobbigt av och till, att inte veta vad man vågar och inte vågar.

Mest av allt är jag bara trött. Så vansinnigt trött! Mina ögonlock är så tunga...jag är inte sugen på att göra någonting. Bara sova, men hur lätt är det med två barn som ska underhållas...och ett jobb som ska skötas?

Nä...nu måste jag snart ta lite kaffe, inte för att jag bli piggare, men för att jag fryser...

Kommentarer

Skriv en kommentar om du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0